lovade ju mt

haha jag har nu lovat mt att blogga mer pga hennes fina arbete på bloggen :)
jadu idag hade jag sovmorgon tills 12.15 :D sov däremot bara till halv 11, för bussen gick 11 till stan. jag hann inte äta nån frulle, och när jag kom till skolan hann jag inte heller äta nån lunch före lektionen, så jag åt ingenting förrän klockan 18.00, var nå så jävulskt hungrig, skulle kunnat äta en resväska. (tog resväska bara nu för att det står en bredvid mej) aja, annars idag hände inte mkt mer, flyttade till stan igen, så bor hos mamma i veckan, har inga riktiga planer inför helgen, vet inte vad jag har lust med att göra :P 
hade inte så mkt mer att säga, jag skriver väl snart igen när det har hänt nånting igen :P

 
mt i götet, jag vet att man hellre drar blicken till jättekillen bakom henne xd 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0