our song.

tjenna, torsdag idag, veckan går riktigt fort nu, det är inte så länge kvar till luleå :O det värsta är att jag inte har någon låt ännu.. ge mig tips någon?
jadu jag kan u inte säga att jag inte kommer vara nervös, jag kommer att stamma och babbla på om saker som inte är väsentliga överhuvudtaget, haha men det är ju sån jag är så man får väl vända det till något positivt ;)
aja, idag hade vi sovmorgon, jag börjar bli som mt (tidsoptimist) jag trodde jag skulle hinna 2minuter i halv.. kan ju säga att jag inte gjorde det :p
hade mentortid, historia, pizza(lunch), matte och sen svenskaprov och slutade sedan halv 2 :P så dagen var rätt chill, hände inte mkt riktigt, vilket var skönt :P
ikväll blir det att inte göra nånting alls, imorn hörde jag om nån grillning av josse och olivia, kan vara kul :)
sen har jag inget planerat inför resten av helgen :P

hade inte så mkt mer att säga, slänger in dagens låt istället :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte den enda som kommer vara nervös som ett psykfall ...

2010-04-15 @ 17:03:25
URL: http://ninetimes.blogg.se/
Postat av: jossee

visst kommer du ikv tobias?

...

det gör inget om du är ensam kille, det blir ju kul endå!:)



så komm igen nu, vad ska du annars ha för dig ikv?,, neä tänkte väl det, inget.:_)

2010-04-16 @ 14:18:45
URL: http://joseefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0