that's awesome jeremy...

jag kan ju säga att filmen ikv var den bästa på länge, har inte skrattat så på jävligt länge, var välbehövligt att tänka på annat :) en galen natt rekomenderas starkt, för den var så satans bra, om nån vill se den så är det bara att höra av sig, för jag är lätt på att se den igen xD

"that's awesome jeremy, but i'm gonna go home now and look at my vagina in the mirror"

så satans klockren brud xD filmen var på gränsen till att spåra hela tiden och det var det som gjorde den så bra, 5+ av mig får den iaf :D

"shut your vagina!"
"i dont now what to respond to that..."

jag dör, haha jag har suttit nu i 2 timmar och skrattat för mig själv.. jag tror jag är ensam, jag borde verkligen vara med folk nu xD

före bion så hade turen att få hänga med två riktigt coola människor - hannasuu och olle, de hade varit och ätit på tatung men orkade inte hänga på ica tills bion som de skulle se skulle börja, så de körde till mig och var sociala med lilla jag, jag blev glad :§
de skulle se "the clash of the titans", jag var peppad på att se den ikv med, men jag är så glad att jag inte bokade platser på den bion, för en galen natt var så helvetes bra!!!!!! jag dör av skratt nu, sov gott.
 hanna är också en klockren b-rud, hade däremot ingen bild på olle, men han är bra han med ;)

Kommentarer
Postat av: hanna ssssss

du kan vara klockren :D

2010-05-01 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0