jag är tuff för att jag ser filmer som är barnförbjudna (A)

nu var det ett tag sen sist igen.. men den här gången har jag haft en anledning ;)
först och främst så har jag tre kattungar nere i källaren som vi tar hand om för tillfället, ska få en av dem sedan :D sen så har jag tränat typ varje dag hittils med kören inför konserten vi har på lördag i Skellefteå kraft arena, fullsatt :O
och imorn blir det att se 3:ornas konsert på dagen och sedan sälja fika på kvällen.. man får offra sig för laget ;)
idag så var det tänkt att jag skulle göra engelskarecensionen men det blev albin istället xD vi såg en film, en rysare.. dess åldersgräns var 18 år :S "Babysitter wanted" hette den och var läskig jaa...

så natten ska bestå utav mardrömmar och morgonen kommer bestå av ångest inför att jag inte har gjort engelska recensionen. men jag har inte ens läst ut boken jag lånade, den sög så hur ska man kunna göra en recension av den när man inte ens kan tvinga sig själv att sätta sig ner och läsa den :S vad ni än gör läs inte "the road of the dead". den är kass..

 

jag vill ha sommar nu btw.
tänkte lägga in lite sommarbilder.


haha var bara tvungen, you know i love u guys ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0