läxor.

tja!
sitter och gör läxa. gemuprov, sen ensamble, sen gitarr, och sen kör, och allt det bara imorn!
jag tror jag blir tokig!
sen har jag nog inget på onsdagen vad jag vet, men på torsdag så blire svenskauppsats, och nått mer svenska aktigt, sen på fredag så har jag matteprov och engleskaläxa, säkert nått mer som jag har missat, men jag tror ni har förstått att jag har sate mkt att göra.
sen ska jag träna in en duett med hanna för att vi ska spela på föräldramötet, så hanna om du ser det här så villl jag bara säga att anja ringde och sa att vi är inlagda på schemat och ska spela :D
sen ska jag träna in lite på en låt som jag ska sjunga nått solo på med espri, konserten på alla hjärtans dag den 14 februari, så det är som full upp :S
ball, nej.

sen ska jag lägga in en bild som lovat :)

 hitta ingen bild xD så det får bli en fin bild på björn :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0