too bad, i am still here;)

tejna, haha usel uppdatering? jo..
har inte orkat kan man väl säga xd inte för att jag har mkt annat att göra, men det blev som inte så prioriterat kan man väl säga :P
aja, kan berätta lite om helgen som gått, fredagen tillbringades i bure med min sjuka kusin albin, han har varit sjuk enda sen förra fredan xD han får skylla sig själv vill jag bara säga också ;)
aja, vi snacka mest i hans kök och sen satte vi på en film och sen snacka vil lite till :P
sen lördagen blev det melodifestivalen hos mamma, haha alla sög xD aja vad gör man åt sverige ;)
sen idag har jag jobbat och sen hade vi konsert för Haiti ikväll :D
vi var i aulan och vi tjänade ihop 50 000 kr för att hjälpa Haiti :D
vi (Espri) spelade med suss och esp eller vad de nu hette xD
aja de var ball :P jag hade ett solo i "we are the world" de gick hyfsat :P
och tack till Ebba som kom och stötta mig:D:D:D:D:D:D vi ska hitta på nåt gamla gänget på lördag, eller det är iafall vad jag och ebba har planerat, så det är bara att sätta upp det i almenackan alla gamla;)

detta är då kören espri, men det här var typ förra året, jag var inte med då xd

men aja :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Du menar inte ssb eller nåt? ;P

2010-02-15 @ 19:32:10
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0