ballong

jag är typ kass på att uppdatera, men jag har typ inte haft tid till det :s
fast egentligen, vad har jag gjort som har tagit upp all min tid? inget :S
jag har typ inte gjort något, det är kanske därför jag inte har skrivit något, jag har helt enkelt inget att skriva om?
om ja inte har helt fel så var det senast i lördags jag bloggade, vilket är då 4 dagar sedan jag då bloggade. vad har hänt på 4 dagar? absolut INGET.
eller jo jah har spelat in i studion igen, i'm back on track ;)
fast sen har det inte vart mkt annat, typ skola, inga kompisar har jag då vart med förutom på skolan då.
vad har mer hänt i mitt så intressanta liv? eh jo jag har fyllt på mitt busskort med 37 resor till, vilket....inte var så intressant att veta i och för sig. jaha, men annars så har det inte hänt nå annat på dessa 4 dagar. men jag kanske kan snacka om vad som ska hända i typ helgen:)
det ser ut som om jag ska spendera min fredag och kanske lördagmorgon i ersmark, eftersom det verkar som om klassen ska fira hanna dessa dagar, så det blir nog kul :D
sen lördagkväll är ännu suddig eftersom jag inte har några planer alls på den dagen och sedan samma sak på söndagen. så ni kan ju alltid vara gulliga och boka in er på dessa dagar.
hmm, sen mitt och malins avtal har gått ganska så bra hittils, men jag vet däremot inte hur det har gått för henne, jag vet inte om jag litar på henne, hon kommer förlora före mig xD
men vi kan inte vara så dåliga att vi båda inte klarar av det xD det är ju inte acceptabelt :P
men men, vi få se vad som väntar bakom hörnet :)
sen så ska vi se vad mer som är kul att veta.. mitt rum är städat? min soffa har nu anlänt hos min mamma? den är beige? är nått av detta intressant att veta? hahah nej de tycker jag verkligen inte xD
varför fortsätter jag skriva isf? jag vet inte, mina fingrar har fått spasmer så de kommer inte sluta förrän de får kramp. jag är trött så detta inlägg är särt för att klockan är mer än 00.00, och jag tänker skylla allt på det.
jo förresten, idag! :O så hamnade min fot under julias (stilett)klack, och gissa vems fot som nu är blå och som känns som om min liltå har ramlat av? joo svaret är min fot....
jag tycker synd om mig själv.
jag tänkte be min syster att blåsa på dem, men det skulle bara göra mer skada pga hennes fotfobi, hon skulle säckert kasta tevekontrollen på den isf :/
så jag sitter här i min säng och blåser på min fot.. det gör ont :'(
haha men om man går bakom en klacksko får man skylla sig själv, det är något jag har lärt mig idag. det var inget dåligt tips.
AKTA ER FÖR KLACKSKOR!!!!!
det var allt för mig fö mina fingar börjar få kramp nu så jag sgäre åd ejh jkljdhdsgfvckdvldsycvlclvldcvbsjh
(nu gav fingrarna upppppppppp) hejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0