bitchslap

ska börja blogga normalt, inga långa inlägg och inte heller för korta, det ska vara med minst en bild i varje inlägg även om jag inte har några bilder, det ska blir mer uppdatering och roligare att läsa.
i fredags så var jag hos linn med abbe, jossan och suss, jo och linn om nininte förstod det :P
sen så var jag i folkan igår, med lena, josse, mathilda, linn, abbe, andreas, mattias, olivia och sen kom även johan, john, markus, erik och jonte och hälsa på, vi såg en nåt så kass film, se den aldrig! Bitchslap hette den.. tragisk.
idag har jag jobbat, eller jaa, jag stod mest i kassan, för allt var som redan gjort :P
sen blev det midag och sen vara med farsan

det får räcka, och jo en bild också, jag ska se vad jag hittar :)
 gammal bild från folkan :)


 slänger in trailern på filmen också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0