det är så personligt

trött är vad jag är, går jag och lägger mig?
nej.
varför inte?

vill inte
du ska ju upp tidigt imorgon?
hur vet du deT?
det är jag som väcker dig.
jag gillar inte dig.
jag gillar dig.
jag gillar våra samtal.
varför pratar du med dig själv?
som jag sa: jag gillar våra samtal.

varför spårar jag med mig själv?. så här har jag hållt på i typ 20 minuter på word xD

klockan 23.27 slog klockan när tobias plötsligt gäspade tungt. han känner av tröttheten som kommer smygandes mot honom. han tittar desperat på kudden, han åtrår den så. tillochmed mattan och katten ser mjuk och välkomnande ut. 23.28,paniken stiger, han vill till sängen, blunda och sova. vad ska han göra? mobilen ligger bredvid honom, han vill plocka upp den och börja smsa, men han kommer då ihåg att han har slut gratis, han känner sig övergiven, klockan 23.29 överväger han en film, men det skulle bara sluta med att han somnade i soffan ännu en gång vilket har resulterat med ryggont, vilket inte gör en glad. så han släpper tanken om att se en film. klockan 23.30 nu måste någonting göras, han måste sova, han måste sooova, HAN MÅSTE SOVA!!!!!!

det här är vad jag skrev på word samtidigt som jag helt enkelt satt och pratade med mig själv.... jag är trött.
förlåt, snacka om onödigt inlägg xD jag tror jag ska sätta på en film och somna i soffan min :) hare bra. puss hej 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tobias! Sov gott jag drömmer om dej!

2010-01-27 @ 00:19:34
Postat av: susanna

HAHAHA jag dör!! så jävla klockren du är tobias xD

2010-01-30 @ 20:21:05
URL: http://susannawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0