udda.

igår blev det buss till ersmark efter skolan, åkte dit med koss och sen gick jag till sundin :D
det blev för mig och denna sundin att pröva sjunga lite duett och sedan lyssna på lite roliga låtar på spotify och dansa lite ;)
sen satte vi oss och åt, riktigt trevligt och väldigt gott :D
sen kom koss och då började vi packa med oss lite grejer för att ta med oss till ersmarkskyrkan :P
där satte sundin och koss igång med tårtorna och jag med att blåsa lite liv i ballongerna, ni måste erkänna att det blev riktigt fina ballonger ;) sen började folket anlända. så det blev att äta tårta och sedan umgås med lite lekar osv. kvällen var riktigt mysig och kul, natten var lite...udda kanske? haha jaa udda var den verkligen xD
sen blev jag väckt genom att bli dränkt av att någon häller ett glas vatten på mig vid halv tio..tack!
nej men så såg väl fredag ut :)
sen idag har jag tillbringat den med mamma, vi har tagit det lilla lugna och typ handlat och sett teve<3 riktigt skönt att bara ta det lugnt.
ja mer hade jag nog int att säga för tillfället :P hejs :)


Kommentarer
Postat av: akoss

Du är söt gärding!:) gör nått åt din sömn:P

2010-01-24 @ 00:11:21
URL: http://amandaawsome.blogg.se/
Postat av: SimonH

sluta vara dum mot Hanna J, hon vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-26 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0